Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Maria - 29 mars 2009 18:45

Internet har inte funkat på hela dagen! Lite smått irriterande när jag fotat världens sötaste Prinsessan och inte kunnat lägga ut!

Nu, 100 år senare fungerar de.

När marsvinen fått frukosthö och grönsaker tog jag fram kameran, och roligast att fota är linslusen Prinsessan! Hon är för söt, speciellt när hon ätit morot. ;)


Har trimmat en del idag också :)

Bea har sån kort päls! Bara några enstaka långa strån. Och tur är väl det då hos inte gillar att bli trimmad. Prinsessans päls däremot växer i dunder fart!


Det här inlägget har tagit lång tid att skriva nu :p

Springer emellan mitt rum och mammas och pappas. Vi ska byta rum, så jag surfar runt på olika sidor och kollar tapeter och golv :)

Jag har världens idé på hur jag vill ha det, de kommer bli så snyggt!

Undra när vi ska börja?

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards