Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Maria - 5 mars 2009 17:12

Minns ni mina misslyckade försök till att träna förut? Jag gör iaf..

Nu när jag häromdagen märkte att jag gått upp en storlek i byxor och fått saker och ting påpekat fick jag en spark i baken. Jag har alltid varit den där supersmala som kan äta kakor till middag utan att gå upp ett gram. Det vart ju lite som bortskämdhet att kunna fika ofta och äta lite hur jag ville. Utan att jag tänkt på det så mycket så har tydligen detta försvunnit lite granna

. Så jag mailade ett gym här i stan och kollade med dom om det räckte med att man fyller 16 iår eller om man måste vara fyllda 16 för att skaffa ett kort. Det räckte med att man fyllde iår. Så på söndag hörrni, då ska jag fixa mig ett gymkort!

Tro inte nu att jag tycker jag själv är smällfet och tänker svälta mig själv. Jag gör det till största del för att ha något att göra faktiskt. Sen kommer det andra på köpet! ;) För jag vill fortsätta äta massa mat! Jag älskar mat! Blir inte mätt på en liten fjuttportion som alla mina vänner äter. Tur att man har vissa som förstår ens hungriga mage! *host* Sara *host*


Skoldagen idag var kass. Fick inget gjort och satt mest och snackade med några tjejor. Fick också bevisat vad vissa personer står..


Var nere på stan idag och köpte mig ett par jeans. Det var himla välbehövligt. Har knappt några brallor! Då menar jag typ två par. Liiite jobbigt när båda är smutsiga. Då blir det till att ta dom för små..


Nu har jag packat min lilla väska för imorgon, djuren ska badas också :) Förutom Prinsessan. Hon ska få sig ett bad imorgon kväll hos Sara :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards