Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Maria - 28 september 2008 11:58

Igår när jag kom hem hade jag ingen ork till att blogga. Somnade gott halv nio med jordens huvudvärk.

Men efter många timmars sömn så är jag på benen igen och orkar blogga!


Utställningen var väldigt trevlig men VARMT! Djuren var som trasor. Och även jag och mina kompanjoner i gärngänget också. :p


Cindras resultat blev väldigt bra, över förväntan!

89p i pet. Mkt bra kritik på allt förutom att hon behöver mer massa. Den kommentaren får jag höra vaaarje gång. Men om man ska hitta en lunka med selfkropp så får man leta länge. Jag har gjort allt, gett henne kligröt,kornkross,havrekross, allt! Men hon har sin slanka kropp kvar. Men hon är ju trots allt 2,5 år.

Och i klippt gick det också super. 89 poäng men väldigt bra kritik. Utmärkta ögon och öron! Då blidde matte glad!

Men vi åkte hem lite väl tidigt visade det sig. Fick veta när vi åkt i 20 minuter att hon blev bästa klippta 3 med en fin rossifett! Attans att jag inte var kvar..Men den får jag hem på fredag. :)

En som vanligt rolig dag men många skratt.

Och det tack vare min vän Sara!


Nu siktar vi in oss på Kallhäll. Och om jag har riktigt tur kanske Prinsessan gör comeback. Om hon har återhämtat sig helt efter denna tragedi.

Man börjar känna att det ligger mat i magen igen. Så ljuset är nog inte släckt! Hon var ju med igår då vi behövde hålla uppsikt över henne.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards