Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Maria - 6 september 2008 21:09

Igår, 12:54 exakt, gick tåget mot Gävle.

Fick dock byta tåg i Stockholm för att det tåget jag satt på hade inga fungerande toaletter..

Blev lite nervös över att jag skulle virra runt på Stockholm central med en stor transportbur.

Men dom var så snälla att de nya tåget kom in på samma spår som vi lämnades på.

När det ropades ut: Nästa, Gävle! i högtalarna vart jag lite pirrig.

Efter en guidning av Sara hittade vi varandra tillslut. Åhh vilken kram det vart! Vi hade det väldigt trevligt, med mycket skratt! Och såklart kel av alla djuren :)

Kom i säng lite sent men..det var det värt ;)


Och idag då, utställning i kommunhuset i Valbo. Bra anordnat och allt:)

Blidde inga rosifetter men nöjd som tusan ändå!

Kolla resultaten på hemsidan!

Men Sara tog hem BIS-pet ettan och 4:e placerningen.

Grattis till dig polarn!

Jag och Sara dömde Drive-in petten också. Det var hejdlöst roligt! Men svårt. Finalen var värst. Men bra träning inför framtiden då vi båda vill bli petdomare.


Cindra har fått komma in i buren igen, till Dashira.

Transport och allt är bortpackat så nu ska jag fixa hemsidan lite sen ska jag nog krypa till kojs.


Sleep well ny friends! Och tack för en himlans bra dag!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards