Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Maria - 8 september 2008 21:44

(har lite brist på rubriker) :p 

Våran äppelpaj var utsökt! *yummy*


På kvällen åkte jag och mamma till M för att klämma och känna på marsvin.

Jag vart förälskad i en liten lunkabebis. Min nya favorit! ;)

Jag går och väntar på att Prinsessan ska bli stooor om magen och klämma ur sina bebisar!


Har känt av lite halsont nu på kvällen. Tog en kopp te(!?) för att hoppas på att det hjälper. Har inte tid att bli sjuk nu heller!

Redovisningar är det i skolan och allt.


Och redan längtar jag tills nästa utställning!

Men så långt är det inte kvar. Jag ska gå i skolan den här veckan ut.

Sen är vi lediga måndag-tisdag nästa vecka. Alltså bara tre arbetsdagar. Veckan efter det är det prao hela veckan. Det ser jag verkligen fram emot!

Sen helgen efter praoen är det utställning! Dit är det anmält i sista sekund som vanligt. :p


Om jag kanske ska hoppa in i duschen och dega ner mig i sängen och glutta lite på tv?


Av Maria - 8 september 2008 16:01

Imorse när jag kom till skolan fick jag en liten överraskning.

Redovisningen var imorgon!

Så vi kunde fila lite extra på vårt arbete.

Dagen har gått fort. Fått en hel del gjort i skolan.

På eftermiddagen vart jag och M väldigt sugna på smulpaj (antagligen för att det luktade bullar i skolan).

Så hon ska strax komma hit och vi ska göra oss våran smulpaj!

Äppelsmulpaj. Det måste vara bland det godaste som finns! ;)

Men sen blir det slut på godsaker för mig på ett tag.

Känns som om det är det enda jag ätit :p

Bullar, Marabou choklad, kakor, kex...fy mig!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards