Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Maria - 1 september 2008 20:13

jag har fått mig en ny kompis! Webbkameran.

Här om dagen satt jag och fjantade mig i jenifers kamera.

Idag var jag bara tvungen att köpa en egen.

nu hittade vi micken också!



Av Maria - 1 september 2008 06:53

Godmorgon!

Jag är superdunder trött! Vet knappt vad jag ska ta mig till.

Skönt med helg om 5 dagar igen :p

Vi har bara tre arbetsdagar i skolan den här veckan.

På torsdag ska vi på någon utflykt.

På fredag ska vi leka med småttingarna. Men vi nior (vad det känns konstigt att säga så :s) ska hålla i stationerna så vi behöver inte springa runt så mkt.

Sen vid lunchtid på fredag kommer pappa och Cindra och hämtar mig för att köra mig till tåget och SARA! Jag är så ivrig. Vill bara träffa dig! Marsvina, hunden,katten, ja, hela dig! Ska bli grymt roligt. Är lite nervös faktiskt :p


Sitter här nu, med tekoppen. Blött hår. Ställde mig framför spegeln men gick snabbt där ifrån. Är för trött för att göra något åt håret idag.

Blev lite sent igårkväll. Med tanke på att det är skola idag. Men, så blir det ibland. Jag lever ändå!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards