Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Maria - 13 september 2008 20:51


Ser det inte gott ut?

Det var det iaf. Så gott att man åt alldeles för mycket. Både jag och mamma åt tills vi höll på att spricka.


Nu har vi båda satt oss som hösäckar i soffan. Vi kollar på premiären av Musikmaskinen och senare ikväll blir det Sing A Long. En mysig tv-kväll:)

Av Maria - 13 september 2008 17:28

Oj oj oj vad jag shoppar!

Idag följde jag med syster in till stan.

Hon skulle kolla på lite höstkläder.

Tro inte jag fick med mig något hem då?

Jo, en jäääätte fin kofta! Men det behövdes faktiskt så det gjorde inget.

Det är en senapsgul stickad kofta med knappar. Väldigt fin och höstig ;)

Men mer behövs. Jeans, koftor,skor, ett par speciella örhängen som jag inte hittar (!), tröjor..ja..jag kommer bli RUINERAD!


Ikväll är det bara jag och mamsen hemma. Så jag ska laga mat åt oss, sån mat som Sara och pappa inte gillar :)

Biffteki med klyftpotatis, tzatziki och en god sallad :) Låter det inte väldigt gott?

Kanske slår till med någon efterrätt också!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards