Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Maria - 3 september 2008 12:21

Jag blev hemma idag med.

Kände att jag inte orkar att åka tillbaka till skolan ännu.

Blir bara trött på tanken av det.

Inatt sov jag nästan 13 timmar så nu lär jag vara utvilad!

Det är inge roligt i skolan nu när jag bara tänker på projekt, projekt, projekt!

Får inget annat gjort.

Jag oroar mig nog lite för mycket. Att jag inte ska få de betyg jag vil osv...

Så jag har jobbat lite här hemma ist.

Det går lättare då man kan vara lite friare. Ha en kopp te och en macka att sitta och knapra på under tiden. Så nu har jag skrivit flera sidor om buddismen. Lite mer att göra men sen är jag nog klar för dagen.

Packa ner grejerna tills på fredag ska jag nog också göra.

Imorgon har vi frilufsdag och kommer inte hem förnst vid 4 halv 5.

Och jag måste bada Cindra också. Sen vill jag ha lite tid till att ladda upp inför utställningen och allt! Eftersom jag och Sara ska dömma Drive-in petten måste vi nog prata lite om det. För det kommer vi inte ha tid till på fredag ;)

Nu ska jag nog äta lite. Sen måste det städas i rummet. Ser ut som det gått en storm här igenom.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards