Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Maria - 16 september 2008 11:36

Inatt har jag sovit väldigt gott :)

Sov sisådär 11 timmar. Skööönt!


När jag låg där i sängen och knappade lite på min nya mobil gjorde jag upp lite planer för dagen.


  • en ansiktsmask vad ett tag sen. Dessutom är det väldigt skönt och bra för huden. Väl behövligt efter all stress i skolan.
  • duscha
  • fixa med Cindra lite inför utställningen
  • äta lunch
  • 15.00 ska jag hem till E som jag ska gå på stantillsammans med.
  • 18.30- barnvakt åt E.
  • 20.30- hemma igen.

Blir en fullspäckad to-do-lista idag.

Men det blir säkert roligt :)


Imorgon är det skola igen. Har ju bara tre arbetsdagar den här veckan.

Vi lär få ett nytt projekt. Hoppas för allt i världen att man får välja arbetsgrupper själv den här gången.

Sen ska jag försöka komma igång lite bättre med kärnämnerna.

Har inte jobbat en enda sida i matten kom jag på nu(!)

Skolan jag går i har mycket eget arbete. Och man får ta ansvar för sina egna studier. Därför kan man välja när man vill jobba med vad.


Nu ska jag börja på min lista!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards