Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Maria - 12 september 2008 20:01

Äntligen är projektet över! Fy f*n vad skönt!

Jag har aldrig varit så här glad när någon arbete är gjort.

Även om redovisningen inte var toppenbra.

När allt var klart rev jag sönder ALLT som hade med projektet att göra i småbitar. Skön känsla!

På eftermiddagen åkte jag och mamma in till stan.

Hittade en fin jacka. En fin halsduk/scarf(?) till den:)

Väldigt nöjd med mina inköp! Sen åt jag och mamma middag på en salladsbar men ljuuuuvligt goda sallader! Vi båda tog en skagenpastasallad.


Har 4 dagars ledighet nu. Studiedagar måndag och tisdag. Det behövs verkligen! Har inte alls några planer på vad jag ska hitta på. Bara ta det lugnt antar jag! :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards