Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Maria - 4 september 2008 20:35

Nu är Cindra Prindra Yrtroll badad, kammad, filad och allt vad det är.

Allt är framtaget och ska bara ner i väskan.

Vid lunchtid imorgon går tåget mot Gävle, och Sara :)

Ser framemot det så fruktansvärt mycket! Finns inte ord för hur glad jag är.


Prinsessan är också garanterat dräktig. Mamma kände tydligt en bäbis idag.

Nu börjar den låååånga väntan...


Har också fått mail från Pernilla som har hand om delägarskap att allt är inskickar till MM. Nu ska vi vänta på om det kommer in några protester.

Men det ska det väll inte göra?  


Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så det snabbare blir fredag :)

Av Maria - 4 september 2008 15:30

Då var frilufsdagen avklarad. Tog moppen dit, med några andra.

Det vart lite prombematiskt så vi kom en halv timme sent. Det ramlades och soppatorskades och allt möjligt! Men jag klarade mig! Bara killarna som ramlade och så :p

Tur med vädret hade vi iaf. Soligt och fint hela dagen :)

Vi satt mest på en filt och babblade och halvsov/solade.

Idag var det riktigt skönt att ha moppen. Det är nämligen vääärldens längsta backe ner till badet. På hemvägen släpade alla på dina väskor upp för backen medans jag brummade förbi med moppen min! *moahaha*


Håller på att packa lite smått nu medans jag kikar runt på datorn.

Resegodis har inhandlats till både mig och Cindra. Marabou premium choklad med hallon till mig och broccoli och gurka till Yrtrollet.


Finns det något godare? :)


Av Maria - 4 september 2008 08:21

Torsdag idag- frilufsdag.

Jag har sovit 23 timmar på 2 dagar så nu lär jag vara utvilad. Ändå var jag trött när jag vaknade imorse. Och så hade jag så fruktansvärt ont vid blindtarmen *gulp* Men nu känns det lite bättre. Hoppas det inte är något knas med den!!

Fick en riktig sovmorgon idag. Börjar inte förnst halv tio. Ska röra min om 20 minuter ungefär.

Ikväll blir det full rulle. Cindra ska badas, väskor ska packas, jag ska badas..

Sen måste pappa få instuktioner som är så snäll att han har Cindra-Pindra Yrtroll på jobbet innan han hämtar mig på skolan:) Tack pappsen!

Oj, jag har fortfarande inte hittat några byxor, kanske daxs att leta efter det nu!


Vi höres!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards