Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Maria - 26 september 2008 21:56

..är i full gång!

Cindra är badad, fejjad och filad.

Har även badat Alvar som ska hem imorgon. Kommer kännas tomt.

Och Prinsessan..hon är inte helt kry. Hon äter inte själv ännu. Funderar på att ta med henne imorgon för att kunna mata henne under dagen. Hon har aldrig blivit stressad på utställningar och då tror jag att det kommer gå bra. Det får bära eller brista. För hon kommer inte klara en hel dag utan stödmatning... Blir snurrig av att tänka vad det kan vara..begriper inte..


Nu ska jag packa väskorna, sen är allt klart. Halv sex ringer klockan imorgon..Ska bli fruktansvärt roligt att träffa alla härliga marsvinsfolk igen!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards