Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Maria - 9 september 2008 16:46

Imorse vaknade jag med halsont och huvudvärk och ytte pytte feber.

Men till skolan var jag tvungen att gå eftersom det var redosvisning idag.

Men jag överlevde. Var lite småfrussen emellanåt.

Redovisningen gick som förväntat. skit...

Pratade med engelskaläraren och han sa att han vet hur jag har slitit så jag får en ny chans. Så tills på fredag ska jag enskilt ha en muntlig redovisning om Kina. Fortfarande reklam.

Någon som vart i Kina eller vet vad man kan göra så är jag öppen för tips;)

På väg hem köpte jag grönt te på affärn. Det satt fint i min hals!

Får se om jag blir hemma imorgon.

Kanske bara var en snabbisfeber för jag hade inge feber nu när jag kom hem. Men halsen river, svider och sticker..vi är inte alls kompisar idag!

Så nu har jag bänkat mig i datastolen och ska dricka många koppar te!


See you later alligator!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards