Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Maria - 2 september 2008 16:13

Jag har varit trött i flera dagar.

Idag i skolan orkade jag inte mer. Höll på att somna. Det har varit lite körigt i skolan, och jag tror att jag har oroat mig mycket i onödan.

Hörde med läraren och han sa att det var okej att jag åkte hem.

När jag kom hem la jag mig direkt och sov. Sov en och en halvtimme.

Tänkte, det är bättre att vila nu än att bli sjuk till helgen.

Men nu är jag pigg. Bara vråååålhungrig.


MAT MAT MAT!

Av Maria - 2 september 2008 06:39

Jag tycker mornar är onödiga. Man är trött och fryser.

Skönt med bara 3 (oj) mornar kvar.


Igår satt jag och Sara i webbkamerorna. Sen tog vi oss mod till att prata i mickarna. Skiiiiiitskoj!

Lite uppvärmning inför fredagen. :)

Inte så mycket intressant i det här inlägget men. Det är någonting iaf.

Mer kommer i kväll:)


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards