Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Maria - 7 september 2008 20:59

Imorgon har vi som sagt redovisning i engelska.

Vi ska göra reklam för Kina och tänkte göra det i "flygvärdinneform".

Men vad är det som säger?

Hela den där säkerhetsgrejen med säkerhetsbälte, mobiler osv.

Har letat runt på internet. Filmer, texter och liknande men har inte hittat ett smack!

Någon som flyger ofta och kan hjälpa mig?

Skulle vara himlans snällt!

Av Maria - 7 september 2008 14:10

Idag har jag tänkt att ha en riktig slöardag.

Prinsessan har tjockat på sig ordentligt och har gått med Alvar i 8 veckor. Så jag hoppas att hon blev parad första dagarna för då ploppar bebbsen ut om 2 veckor. Hoppas hoppas!


Ikväll ska det anmälas till Lillhärad också. Det blir Cindra som föjer med. Ställs i klippt och pet.


Imorgon är det skola igen. Har redovisning i engelska.

Får se hur det går...



Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards