Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Maria - 11 september 2008 20:46

Idag i skolan skulle vi leka med de yngre. Vi satt och pratade lite i början och läraren frågade om någon kunde berätta lite om vad man får göra och inte göra på skolan.

Då säger en 6 åring:

Ja..man får inte skojjas. Man får inte säga att det finns ekorrar i handfatet!


Fick knipa ordentligt för att inte bryta ut i skrattanfall!

Av Maria - 11 september 2008 18:50

Är det inget stopp på den här förkylningen?

Imorse hade jag knappt någon röst, pep som en liten mus bara.

Sen fick jag tillbaka rösten, men förjade frysa, och täpt i näsan som in i bängen!

Inte ett dugg roligt..."/

Nu sitter jag här med en varm kopp grönt te.

Jisses vad jag dricker te!?

Men det får man när man inte mår bra.


Imorgon är det iaf projektredovisning och det ska bli så skönt att ha det här överstökat.

Det enda jag tänkt på i 4 veckors tid är skolan, skolan, skolan...

Nu ska jag göra mig en till kopp te. Lite små koppar tkr jag?

Oj oj oj..vart ska det här sluta?

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards