Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Maria - 31 december 2010 12:29

När jag trodde jag packat klart och kört iväg väskan till marcus kom jag på - mina skidkläder! Så de får jag ta i en påse brevid ;-)


Jag har försökt mig på blogg.se för att kunna blogga från internet på mobilen i fjällen. Men igår när jag skulle logga in för andra gången gick det inte, stog att en kod skulle skickas till mig mail, men ingen kod har skickats. Har kollat i skräppost och allting. Så jag får helt enkelt vara trogen här på bloggagratis ;-) Men istället har jag fixat så att jag kan smsa in ett inlägg. Hoppas att det fungerar. Om det kommer lite konstiga inlägg den närmsta veckan så vet ni felet ;-) Men förhoppningsvis ska det väl gå bra och jag ska kunna bjuda på lite härliga fjällenbilder! :-D Avis? Det skulle jag vara om man tittar ut i det här vädret!


Idag är det då nyårsafton och vi ska äta den traditionella portersteken! Så jävulst gott! Senare på kvällen går jag och marcus hem till han och umgås med hans familj :-) Det blir inte att åka iväg någonstans, allt var så krångligt och vi ska ju ändå till fjällen tidigt imorgon bitti så vi hade behövt gå vid 1.


Men nästa nyår är jag 18 så då kan jag dra iväg lite mer ;-) Det är förövrigt 104 dagar kvar!


Gott nytt år på er alla! :-D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards