Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Maria - 20 december 2010 19:40

Har verkligen haft en supermysig dag med evelina, sofie och lovisa! Vi har svullat i pepparkaksdeg (magen gör ont) och gjort Sara Lee pizza. Jag har för första gången smakat pizza med banan och curry - för er som inte testat det ännu, gör det! Så gott :-) De åkte hem för ett tag sen och jag fortsätter mitt jullov på sängen med datorn i knät iklädd myskläder med en stor kopp te! Sitter och funderar på hur jag ska spendera min nästa jullovsdag..


Ankis hona Eldina med ungar har åkt idag också. Och jag förstog ingenting när de ringde från en handelsträdgård här ute och sa att de hade en blomma som var till oss. När jag öppnade såg jag en stor fin julgrupp från Anki som tack för hjälpen med ungarna. Stort stort tack! Men det hade verkligen inte behövts. Jag tog bara hand om dem som vilka ungar som helst, mina som andras! Allt blir så mycket lättare om man kan hjälpas åt!

Av Maria - 20 december 2010 10:52

Visst man kan ha en bästa vän, men man får fanimej inte glömma alla andra som är minst lika underbara! ♥

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards