Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Maria - 5 december 2010 19:52

Har rotat lite i arkivet och hittat de ena söta efter det andra, delar med mig av lite ;-) Tyvärr försvann en hel del bilder när min gamla dator kraschade. Som tur är har vi varit slarviga med att tömma kameran!


Goa Prinsessan. Trots megabölden under hakan var hon glad! Och nu studdsar hon runt som aldrig förr. Hon måste ha ett hjärta av stål!


            

Chimaria några dagar gammal. Sötnos :-)


Cindra när jag fick hem henne, hon var så liten!



Min fina pärla!



Ett par veckor gamla och slåss om ett grässtrå. Syskonkärlek!

Av Maria - 5 december 2010 18:41

Alla helger går så himlans fort! Men jag har hunnit med mycket. Igår var jag och marcus upp till stockholm och handlade julklappar! Hittade till alla utom mamsen. Att det alltid ska vara det svåraste!?


Idag har jag pluggat lite grann men nu tror jag nog att jag tänker dricka lite glögg och ta mig en lussebulle!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards