Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Maria - 2 december 2010 16:49

Började 8 idag istället för 10,45 som jag brukar börja på torsdagar. Men vi tog andra tvåans hundkurs och slapp våran sena på eftermiddagen. Hade redovisning. Jag tycker att det gick jättebra. Jag, Lovisa och Evelina är som järngänget ;-)


Efter det var det mikrobiologi och lite repetition innan provet näst nästa vecka. I svenskan fick vi en uppgift som vi fick göra på valfri plats och då gick vi till engelskaläraren och frågade, och hon sa att vi kunde jobba hemma med det med. För där gör vi en redovisning. Så helt plöstsligt gick dagen från ganska kort till superkort! Det passar bra att jag kom hem tidigt då ena ungen inte diar som den ska och måste stödmatas så ofta som möjligt. Lillskruttan :-(

Hon åt en hel del när jag kom hem och verkade hungrig, vilket är ett pluss!


Ikväll står laga mat och plugg på listan! Pappa slutar sent och mamma blev till att jobba över, så jag får göra middan :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards