Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Maria - 1 december 2010 12:49

Är hemma idag från skolan. När jag vaknade imorse var jag snurrig och hade ont i huvudet. Och jag hade en del jag kunde jobba med hemifrån också. Men när jag sovit ett par timmar släppte yrseln så nu är jag bara lite tung i huvudet :-) Var ut och hämtade hö åt djuren nyss och var tvungen att ta med mig kameran, det är så fint ute!

      






Igår när jag var på animalen frågade hon om jag kommer att ha gjort sluttentan i D9, en kurs i farmakologi som ger mig behörighet till att injicera och ta prover och så. Direkt när jag kom hem mailade jag läraren och frågade och hon hoppades på att vi skulle hinna med tentan i slutet av tvåan. Vilket betyder att jag får ta prover på praktiken! Inte nog med att jag har turen få vara med på röntken eftersom jag fyllt 18, utan jag får ta prover också! Lovely! :-D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards