Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Maria - 9 december 2010 07:47

Bröstledsinflammation är ingen jag ens önskar min värsta fiende. Dels för att det inte gått över på de månader jag ätit medicin. Men också för att medicinen är nog inte den mildaste. Som jag säkert sagt är en biverkning magsyrerelaterade sjukdomar. Och det råder ingen tvekan om att jag åkt på det. Det är inget bra dag idag. Jag är dunderförkyld och fryser, så jag drack te. Men då bränner det i magen. Iochmed att det för det har jag trappat ner yttligare på medicinen vilket leder till att inflammationen blir starkare. Då förkylningen spränger i huvudet tog jag en alvedon vilken leder till att det gör ännu ondare i magen. Så nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så att jag kan ringa läkarn. Medicinen börjar ta slut, och medicinen för medicinen börjar också ta slut. Men det är tur att det är en kort dag i skolan..

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards