Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Maria - 11 december 2010 22:00

Idag är rubriken "min dag". Det blir väl som ett vanligt inlägg :-)


Vaknade hos marcus och gjorde mig iordning för att åka in till stan för att klippa mig. Jag hade lyckats få med mig Jenifer som jag inte träffat på evigheter. Jenifer är den enda barndomsvännen som jag aldrig tjaffsat eller bråkat med, den ni ;-) Hursomhelst så hade jag tid vid 1 hos frisören så vi tog bussen in, hon väntade medans jag klippte mig. Sen satt vi oss och fikade. Jag tog en äppelgummipaj och en latte. Riktigt skönt att få träffas igen. Vi har varit vänner så himla länge och gått igenom en hel del tillsammans och när vi började i olika skolor och fick en massa plugg blev det inte så mycket mer tid över än sms..Men nu fick vi träffas och vi satt säkert i 2 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen när jag kom hem gick jag runt och kände mig alldeles lätt! Var förbi apoteket och hämtade ut medicin också, men läkaren hade bara lagt på en av dem så jag måste ringa tillbaka dit imorgon.


ett tips, ring en vän ni önskar att ni träffade oftare, det gör så mycket!

 

När jag kom hem vet jag inte vad jag gjorde, kvällen bara swischade förbi!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards