Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Maria - 15 december 2010 13:20

Är hemma idag, har saknar morfar så att jag inte har sovit något inatt :-(

Men jag sov ikapp lite imorse. Känner mig fortfarande helt rödgråten i ögonen, trots att jag sköljt med kallt vatten 15 gånger.. Hursomhelst, har fixat inne hos marsvinen för då blir jag glad. Har dammat och sopat alla vråer. Kliat Elsa under hakan har jag gjort också!


Gjorde mig en riktig lyxfrukost idag också. Scones, yoghurt med musli och banan och grönt te ;-) Mumma! Sen satt jag igång och pluggade och ska ta en liten paus nu tror jag. Har gjort frågor så jag kan bli förhörd av mamma eller pappa. Nu tror jag att djuren ska få lite kligröt :-)


Och rubriken för dag 10 är "det här har jag på mig idag".

kort och gott, mjukiskläder och ulltofflor!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards