Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Maria - 26 maj 2008 18:32

Idag var det skola igen. Jobbade på bra.

Slutade tio minuter tidigare så jag hann med en tidigare buss och kom hem en halvtimme tidigare. Idag ska Åsa sova här för att imorgon är vi lediga. Vi har ju "operation Dagsverke" men efter som jag gjorde det i helgen så är jag ledig imorgon. Åsa är också ledig så vi tänkte åka till Stockholm och shoppa. Då sover hon här, och vi sover i husvagnen. Så den ska jag gå ut och göra iordning nu.

Nu i veckan borde jag få veta om jag får sommarjobbet på djurhuset som jag så gärna vill ha. Längtar efter svaret:D

Sitter och lyssnar på Jason Mraz- I´m yours, den är riktigt bra :D

Husvagnen ska göras iordning!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards