Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Maria - 16 maj 2008 21:11

Nu är det slut på praoen :(

Det har vart en otroligt rolig vecka och jag har lärt mig massor.

Fick en jätte fin komentar som ska in till läraren på måndag.


Maria har gjort de arbetsuppgifter som förekommer i en affär. Tex. ta emot varor, prismärkning.

Omdöme: Mycket trevlig tjej som inte backar för något; trevlig mot kunder samt försöker hjälpa dem på bästa sätt.

Mycket duktig!!


Idag när jag slutade och butiken stängde fick jag lite "presenter" som tack för all hjälp. Fick en jätte fint hus och ett jätte fint rör till marsvinen. Gjorde också en sån där bricka (finns i ben, runda plattor mm). På den står det Kajsa och vårt telefonnummer. Hon vart jätte fin:) Det glittrar nästan lite på henne:)


Har badat Cindra för ett tag sen. Så nu är hon nästan helt ren och fin till utställningen.

Längtar hemskt mycket till på lördag nu! Ska bli lika kul som vanligt.

Imorgon ska jag nog till farbror J igen och måla lite fler plankor. Men någon sol lär det ju inte bli så något brunare, eller mindre kritvitare lär jag ju inte bli. Men solen kommer väll den med.

Nu ska jag sätta mig framför tv:en med något gott och bara ta det lugnt.


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards