Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Maria - 7 maj 2008 17:34

Idag har det varit en onsdagmåndag. Första dagen i skolan på hela veckan men det var onsdag. Har trott hela dagen att det har varit måndag idag men mina kompisar sa till slut

- Maria, Det är onsdag!!

Så, det är onsdag idag! men jag har gjort det till en onsdagmåndag. En måndag fast på en onsdag.

Skolan idag var lungn och snabb! Rysligt snabb! Har haft bild hela dagen. Trodde jag var i himlen när jag såg schemat :P

Har ritat och ritat och ritat så jag trodde mina fingrar skulle gå av. Vi fick en ganska rolig bilduppgift. Vi fick en bild som var klippt på hälften. Vi skulle limma fast den på ett papper och rita fortsättningen på den. Kul:D

Efter skolan åkte jag ner på stan för att köpa två bh:ar som jag hittade igår då jag inte hade några pengar med mig. Sen var det rea på min mascara också, så dår passade jag på att köpa en sån också.

Efter besöket på H&M hämtade pappa mig, han slutade precis då och då tänkte jag flörta till mig lite skjuts hem. Vi åkte förbi praoplatsen som jag ska till nästa vecka *längtar*. Frågade lite tider och sånt annat bra att veta saker. Det ska bli så kul att praoa. Får sovmorgon till 9 och dessutom får jag ta moppen dit! Lyckovecka! Nu ska jag steka lite falukorv och koka makaroner. Ja är ensam hemma och får sitta för mig själv vid köksbordet och äta.

Har gjort bloggen lite sommrig också. Har hört att det ska bli kanonvarmt till helgen. Tänkte matcha in lite här med sommarkänslor ;)

Tjingeling!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards