Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Maria - 20 maj 2008 17:34

Igår var första skoldagen efter praoen. Lite segt var det men det funkade.

Jag, Åsa och två killkompisar bestämde oss för att vi skulle grilla nere vid sjön. Efter skolan åkte jag och Åsa och fixade mat. korv. Vi mötte killarna på väg ner till sjön. Fick igång grillen efter mycket om och men. -jätte mysigt hade vi. Jag och Åsa som ibland kan vara lite småtokiga bestämde oss för att bada. I Mälaren, 10 grader?

Vi hade inga badkläder så vi fick bada i underkläder. Rena drömmen för killarna eller?'

Det var kallt men roligt!

Kom hem ganska sent och hoppade direkt in i varma duschen och orkade inte blogga.

Idag var det skola hela dagen. Alla runt oss klagade på att det luktade nagellack. Vi fattade inte varför men då såg Åsa att nagellacksflaskan som hon hade i väskan hade gått sönder! Det var bara att tömma ut väskan och torka nagellack. Gick inte så bra..

Nu sitter jag här brevid Åsa som torkar av resten av nagellacket.


Längtar grymt mycket tills på lördag nu. Har sett domarfördelningen och hoppade nästan av glädje.Kanske ska tacka Mia?? Tack :D

Kommer bli en dunderdag.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards