Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Maria - 21 maj 2008 19:53

Idag fyller Cindra år! 2 år blir hon redan! Kom ihåg när jag köpte det lilla lurvet på en utställning i Edebo. En av de bästa dagarna i mitt liv.

Cindra är en riktig charmknutte som pussas hela tiden! Ska bjuda på lite bilder att njuta av.

Av Maria - 21 maj 2008 19:47

Idag funkade min väckarklocka, ingen tvekan! Studsade upp ur sängen när den ringde.

Upp som en zombie och göra mig iordning till skolan. I skolan idag var det ganska segt, Hela skolan samlades tre gånger idag för att vi skulle få någon imformation, en mobil hade tagits och mobilen kom tillbaka. Känns skönt med arbeterna nu. Ligger bra till. Har lite som ska vara inne den här veckan med det klarar jag. Projektet ska vara klart nästa onsdag. Det är lugnt.

Det är inte långt kvar till skolavslutningen. Inte många vanliga skoldagar. Vi ska till Skansen, Flottsbro ( badplats) mm. Skönt med sommarlov.

Efter skolan var vi och grillade igen. Var trevligt. Jag var enda tjejen men det var roligt ändå :) Vi är inga grillmästare iaf. Varje gång vi ska grilla får vi inte fjutt på grillen :P

Nu ska jag sätta mig framför tven efter att jag har duschat. Har inte kollat på tv på hundra år. Marsvinen ska också fixas inför utställningen, Trimmas, smörjas och sånt.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards