Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Maria - 12 maj 2008 18:16

Vilken dag! Är det alltid så här kul att jobba? Isf längtar jag tills jag är vuxen!

Började 10 då butiken öppnade. Jag praoar på en djuraffär, Djurhörnan heter den. Började 10 som sagt och bekantade mig då med de tre som jobbar där.

Jätte trevliga är de!

Jag kikade runt lite i butiken och fick lära mig en del av butiksägaren.

Lastade upp lite varor och plockade i hyllorna, åt lunch och fortsatte att plocka upp och fixa och sånt.

Slutade 5, tankade på vägen hem, själv för första gången!

Nu är jag hemma, helt utmattad men längtar som in i sjutton tills morgondagen. Ska fråga om sommarjobb där också. Om jag uppför mig duktigt, som jag gjorde idag kanske man kan ha en chans :D

Fick med mig en liten burk med kattgodis hem till Kajsa, hon är helt galen i dom!

Nu ska jag få i mig något att äta och ladda upp inför morgondagen.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards