Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Maria - 17 maj 2008 16:05

Vaknade sent idag. Klockan 1! Trodde inte att jag var så trött:P

Ringde Åsa men hon hade inte tid att göra något.

Tittade ut och såg regnet. Usch och fy! Vill ha sommar igen! 27 grader, som det var förra helgen. Nu är det 7 grader, blåst och regn. Som tur är så är det inte snöblandat. Tack för att jag inte bor i Dalarna just nu där det ska snöa..Hua. Har åkt och lämnat lite sovgrejer till Sara som ska sova hos en kompis idag. Var på ica och köpte lite mat också. Det är verkligen inte kul att vara ute nu.

Röret jag la in till Prinsessan och hennes burkompisar igår gillar hon skarpt. Varje gång jag kommer in så ligger hon i röret och myser :)

Ikväll blir det ännu mer fix med marsvinen. Ska klippa till Cindra nu när hon är riktigt torr från badet igår. Nu lät det som om jag ska klippa till, slå henne men det ska jag självklart inte. Ska klippa pälsen lite. Prinsessan ska trimmas också. Har inte gjort det *skäms*.

Ha det bra i regnet!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards