Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Maria - 27 mars 2008 21:49

Jag gick upp vid 8 tiden för att hinna med nio bussen.

Jag och Åsa åkte till Stockholm för att shoppa lite :D Men ingen av oss hittade något förutom lite puder. Olikt oss att inte hitta något :p

Vi börjar faktiskt bli riktigt bra på att hitta där nu, vi gick inte vilse en enda gång den här gången ;)

Vi hann vara där i ungefär 3 timmar, sen ringde Pontus och Manne och frågade om vi ville kolla på film med dom. Det kan vi väll göra sa vi. Vi möttes på stan och hyrde filmer och köpte godis. Sen åkte vi hem till Åsa, pratade lite och sen kollade vi på filmerna. Två filmer hann vi med. Sen skulle vi hem.

Kontigt nog är jag extremt trött idag. Det beror nog på att jag satt uppe ganska länge igår igen och vaknade så tidigt idag. Måste nästan gå och lägga mig nu så att jag får sova ut inför lördagens utställning :D

Godnatt :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards