Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Maria - 20 mars 2008 18:13

Äntligen är det påsklov!

Det ska verkligen bli skönt.

Jag var lite klyfftig idag och tog på mig en gul och fin kofta. Känner mig som en liten kyckling. Det var ju lite passande tycker jag :)

Skoldagen var otroligt bra idag!

Jag fick jätte mycket gjort! På eftermiddagen fick vi titta på film eller spela innebandy, jag valde film. Det var "Dodgeball" som visades, den var väll sisådär.

När filmen var slut fick vi gå hem, då var det påsklov!

Efter skolan hade vi en kvart över till bussen gick så jag Åsa och Mimmi sprang in på Vero Moda och de hjälpte mig med vilken tröja jag skulle köpa.

Det har varit tre tröjor, en skjorta, en tunika och en blus/tunika som jag har stått emellan. De var så pass dyra så jag kunde inte köpa alla tre tyvärr.

Det var den där blusen/tunikan som vi tyckte mest om. Förtydligar: en lite längre blus med trekvartsärmar. Jätte fin var den. Funderar på om jag ska ha den i påsk om man blir bjuden på någon påskmiddag kanske ;)

Nu kurrar min mage som en liten gris, måste mata den med något.

Puss och kram!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards