Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Maria - 24 mars 2008 10:18

Då har jag fått min dagliga sömn :)

Den varade inte så länge. Gick och la mig igår vid halv 1 och så vaknade jag 9 imorse. Men jag var klarvaken *pling*.

Idag ska Åsa komma :) Det var länge sen hon var här nu. Jag kanske ska fråga om hon vill sova här, då lär vi ligga och blubba halva natten. Men det hör till ;)Vi hade tänkt att åka till Skärholmen idag och shoppa loss lite men vi konstaterade att det skulle bli lite ont om tid. Så det får bli en tripp till Skärholmen imorgon istället.

Nu är det inte ens en veckan kvar till utställningen i Valbo. Längtar tokmycket! Det ska bli så roligt, bra domare och allt :)

Jag tar med Prinsessan och Cindra. Som vanligt ungefär :p

Hoppas på bra resulat såklart ;)

Nu ska jag kolla i garderoben om det finns några kläder som jag kan ta mig mig idag, det vore ju bra. Åsa kommer nog närsomhelst. Hon skulle "överraska mig" sa hon :p

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards