Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Maria - 2 mars 2008 19:55

När jag kom hem slängde jag av mig jackorna och skorna och spraaang in till marsvinen och snussade och pussade på de.

De mådde så bra så:)

Borstade pälsar, klippte klor och allt vad det är som man inte har gjort på hela veckan fick jag göra. Sånt är roligt tycker jag:)

Har lagt in bilderna från kameran nu.

Man längtar ju tillbaka när man ser alla de mysiga fjällbilderna!!

Borta bra men hemma bäst, det stämmer faktiskt.



Utsikten från sittliften.

(Mer bilder kommer sen.)



Av Maria - 2 mars 2008 14:42

Har inte kunnat skrivit på ett bra tag nu för att jag har varit i gudomliga Idre med familj och Åsas familj.

Det är ju så himla roligt att åka skidor!

Vi har haft det otroligt roligt och skönt:)

Lägger ut lite bilder på hemsidan senare ikväll.

Förberedelserna för utställningen i Kallhäll har också börjat nu, nu är det inte långt kvar.

Sista dagen på sportlovet nu också, men vi har det så lylligt i skolan så att vi har studiedagar på måndag och tisdag:)

har tänkt att åsa till skärholmen imorgon och så får det bli plugga plugga på tisdag.Kom lite efter i skolan där när jag var sjuk hela veckan innan lovet.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards