Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Maria - 10 mars 2008 21:19

Veckorna bara rullar på!!

Tänk att det redan är mars, känns som om det var jul nyss.

Pappa var och hämtade min moppe idag, det känns så kul att få hem den men jag måste ändå vänta lite drygt en månad innan jag får köra.Det känns lite drygt.Men tiden går fort får man hoppas!

Just nu sitter jag med en handduk virad runt håret för att jag nyss har duschat. Har också lösnaglar på mig för att jag ska som sagt spela Carolina Gynning i en film i skolan.Det är liiiite svårt att skriva på tangentbordet med de sjumila långa naglarna, Så det blir inte så långt inlägg idag.

Nu börjar de riktiga förberedelserna inför kallhäll utställningen. Måste ta av mig naglarna imorgon så att jag kan fixa med djuren.

Det ska bli så kul med utställning igen! Har längtat ända sedan sollentunamässan som var i början av januari.

Nu blir det godnatt för mig och mina naglar, annars orkar vi inte upp imorgon.


Sov sött.


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards