Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Maria - 26 mars 2008 23:44

Ska krypa ner under täcket, som Kajsa :)


Bre ut mig som Kajsa :)


Och..lägga mig lika bekvämt som Kajsa :)


Godnatt, sov gott!

(jag har laddat över bilder från mobilen, det är däröfr jag lägger ut så många just ikväll :p)

Av Maria - 26 mars 2008 21:55

Hittade en urgullig bild på Cindra när jag rotade runt i bildmapparna på datorn.

Den är tagen för några månader sen kanske.

Riktigt fin bild tycker jag :)

Av Maria - 26 mars 2008 15:48

Idag sov jag riktigt många timmar, från halv 11 till 11 den blir nästan 12 timmar, herre gud!

Men nu är jag pigg och alert.

Idag lagade jag och syster Sara våfflor till lunch. Det var ju våffeldagen igår och den missade vi, så det var en liten egen våffeldag idag:)

Idag när jag gick in till marsvinen för att gosa och fixa lite med Prinsessan låg alla, jag menar ALLA marsvinen och degade. Det såg riktigt mysigt ut. Man blir nästan lite avundsjuk på dom när dom ligger där och myser sådär.

Vi plattränade också, som alltid. Hon är så duktig nu. Men ibland tar hon ett skutt upp i min famn. Vi får se hur hon sköter sig på utställningen. Hoppas att hon inte är som hon var sist. man kunde tro att hon hade myror i rumpan. Men nu har vi tränat varje dag och jag hoppas att det ger resultat.

Nu ska jag gå och fixa till Cindra lite. Henne är det inte lika mycket att fixa med.

Hejsvejs!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards