Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Maria - 19 mars 2008 21:09

Imorgon är det sista dan i skolan innan lov. Shit vad skönt det ska bli, öven om det var lov för 2.5 veckoar sen.

Men jag behöver verkligen lov nu, är helt slutkörd, IGEN!!

Det är inte roligt..

Jag var ju sjuk hela förra veckan och har missat lite i skolan. Tror det är därför jag är slut.

Har fått sitta ändå från 16,00 då jag kommer hem. Plugga plugga tills det är middag, plugga plugga efter middagen och sen gå och lägga mig vid halv 11. Upp halv 7 på morgonen, en hel dag i skolan och sen hem igen. allt går runt runt runt i mitt huvud och kan knappt tänka klart. Jag var tvungen att lägga mig på mattan i skolan idag och bara blunda och pusta ut, klarar det inte annars.

Jaja..nu är det färdig klagat för min de.

Jag avsatte faktiskt 20 minuter idag för att byta på marsvinen, det är också viktigt. Nu har de rent och fräscht :)

Det är ju utställning nästa helg också, asså inte i påsk utan helgen där på. Det ska bli roligt.

Skönt att det inte är vår lokalavdelning som fixar det, men kommer hem så sent då eftersom man måste stanna och städa och allt sånt.

Det blir Prinsessan ( ras och pet) och cindra ( klippt långhår) som får följa med till Valbo den här gången.

Jag tror att det blir Cindras sista utställning för att hon börjar tunna ur ganska myckt i pälsen och kroppen. Hon måste nog börja få lite kligröt så att hon kan få äta upp sig lite.

Så som sagt är det nog slut på Cindras utställningskarriär efter Valbo. Om det inte över förväntan går super duper bra iof. :p

Men nu ska jag gå och sova, det har blivit så sena kvällar på sistone..

Godnatt!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards