Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Maria - 13 mars 2008 18:35

Jag och mamma har diskuterat och vi har kommit fram till att vi ska ta en kull på Prinsesan. Jens erbjöd en hane som han tror kan bli bra till henne. Det blir nog någon gång framåt försommaren som hanen kommer hem till oss. Väntar med spänning!!

Jag känner mig friskare och kan förhoppningsvis komma på lördag!

Har iallafall fixat iordning alla djuren jag ska ställa. Så får vi hålla tummarna på att det blir ännu bättre tills på lördag.

Men nu när mamma kom hem från jobbet kände hon sig lite smårisig. Hoppas att det inte är hennes tur att bli sjuk nu. Isåfall så får hon eller pappa skjutsa in mig till utställningen och så får jag ställa hennes djur också. Det ska säkert gå bra. Krya på dig mamma!






Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards