Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Maria - 25 mars 2008 20:23

Nu har jag skrivit klart protokollet från årsmötet och skickat ut det:) Jag vart ju vald till sekreterare och då är det sånt man får göra. Det är roligt tycker jag :)

Idag var jag ner på stan och köpte mig ett par skor:) Ett par vita sneakers vart det:)

De nya skorna :)


Jag platttränade Prinsessan lite idag också, hon börjar bli riktigt duktig. Men hon är ju så sällskapssjuk så hon tog ett stooort skutt upp i min famn när hon stog där på plattan. Jag visste inte att marsvin kunde vara så grasiösa :p Men man lär sig något nytt varje dag:)

Nu är det bara 24 dagar kvar tills jag fyller 15! Det betyder att det bara är 24 dagar kvar tills jag får köra moppen:) Jag nästan studsar av glädje!! *wihoo!*

Av Maria - 25 mars 2008 10:52

Idag tog jag en sovmorgon. Var uppe ganska sent inatt. Var inne på marsvinsspelet och väntade på mina kullar som skulle komma vid 12 slaget.

De var så fina så. Men sen var jag tvungen att gå och lägga mig. Sov till ungefär 9 men somnade snabbt om igen. Sen vaknade jag nu, kvart i 11 och huset var helt tomt. Alla var på jobbet och på stan. Har tänkt att jag också ska komma iväg till stan lite senare. Måste köpa vårskor och sen fyller ju mammsingen år på lördag också. Hon måste ju få någon present.

Jag har hittat ett par sneakers på Din Sko, Dom är väldigt fina, hoppas att dom är lika sköna.

Jag och Åsa skulle ju ha åkt till Skärholmen idag, men så vart det inte :(

Vi åker nog dit på torsdag istället :) *jiho*

Nu ska jag duka fram någon riktigt god frukost åt mig själv här hemma:)

Kanske kan göra en smoothie av bären som ligger i frysen, vi får se vad jag hittar på :)


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards