Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Maria - 23 mars 2008 20:14

En riktig slöardag har jag haft idag. Vaknade runt 10 imorse. Dukade fram lite frukost efter ett tag. Det var bara jag och pappa som ville ha frukost så det var vi två som satt och mumsade vid köksbordet.

Förövrigt idag har jag mest städat, fixat undan från frukosten, tagit fram lunch (rester från igår), tagit bort lunchen, faktiskt gjort middagen (det var bara att värma, köpte en påse Pasta carbonara från Findus :p ) Jag har också bakat två kladdkakor som vi har ätit med familjens kompisar. Det var riktigt smarriga. Ovanpå kladdkakorna la vi grädde och apelsinklyftor, nästan en favorit i min mage.

Alldeles nyss satt jag med Prinsessan i knät men sen kissade hon på mig så då fick hon gå ner. Vi plattränade lite. Hon börjar bli riktigt duktig :) Iallafall om man jämnför med vad hon var för 3 månader sen. Då tyckte hon att hela plattgrejen var super äcklig.

Jag läste i Jennifers (Kizbaz) blogg igår att hon fyller 21 år idag :)

Grattis Jennifer!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards