Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 3 mars 2011 20:05


Det var inte riktigt skorna jag tänkte på som bör ha, men kanske är det också ett bör! Det är iallafall ett vill! De platta nere till höger kostar bara 99 kronor, och det är alltså tillåtet att ha fler av olika färg då ;-) De andra nere till vänster kommer vara helt underbara till ett par strumpbyxor jag köpte i london. Det är nylonstrumpbyxor i 40 den, men sen är det som, ja zebramönster typ (?) i färre den. Hängde ni med? Är förvånade om ni gjorde det..får helt enkelt ta kort när jag har de på mig. Iallafall, till dem vill jag ha en figurklänning, svart. Provade en idag, men varför köpte jag den inte undrar jag..


  

Det här är vad man bör ha på riktigt. En helt fantastisk handkräm från The bodyshop. Luktar indisk rökelse men är superduper mot torra händer!


Nog från mig idag, nu ska jag äta chokladpudding ;-)

Av Maria - 3 mars 2011 14:53

  

 

 



  


  


  


  


  


  


Så det var allt! Köpte två bh:ar också, men jag tyckte att det kanske inte är så intressant att se.

Förstår ni var billigt det var? Alltså allt det här plus två bh:ar gick på ungefär 1000 svenska kronor. Sjuuuukt! :-D


Blusen jag visade först är jag helt såld på. Tänker ha den imorgonkväll när jag ska iväg! :-)

Av Maria - 3 mars 2011 14:18

..dels köpa malariavaccin och allt det där, men även göra den bästa dagen som går för ett marsvin. I form av vattenmelon! Oftast när jag har småpengar skramlandes brukar jag köpa lite gottis till marsvinen, vattenmelon, groddar, paprika eller så :-) Och de skriker så öronen lyfter när jag kommer in i marsvinsrummet med en skål full med godsaker och det är slagsmål om sista biten. Mina hjärtisar :-)


Igår var jag så hurtig att jag förvånade mig själv. Först gick jag en promenad på runt 5 kilometer. Sen gick jag och mötte marcus och gick ytterligare 5! Det är alldeles jätteperfekt för vi har en skoluppgift där jag ska förbättra konditionen och ska ut och gå och så lite då och då. Sen är det ju urskönt att gå i det här vädret!


Idag har jag klarat av riskettan och har bara halkbanan kvar, sen är det bara att tuta och köra! Om jag klarar proven villsäga ;-)


Jag har ju inte visat allt jag köpt i london! Det måste jag göra! Bilder kommer strax ;)

Av Maria - 2 mars 2011 13:30

Nu är jag hemma efter en underbar resa till London med familjen!

Vi har haft det så roligt! Vädret var som väntat, regn, men det gick att ha skinnjacka och tygskor. och en förmiddag var det faktiskt soligt!


Vi har gjort det man måste göra när man är i London, titta på Big Ben, Picadilly Circus, gått på Primark osv.


Det har blivit en helt del shopping. Allt var så billigt!


Istället för att rabbla grej för grej tänkte jag lägga upp lite bilder.

                







Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards