Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Maria - 11 mars 2011 09:43

Kunde inte låta bli att dra fram kameran imorse när jag skulle ge djuren hö. Debora Jo och Kulla Gulla (mamma kom på namnet) är sprickfärdiga och ska få inom en vecka.

Tjejerna med magarna i vädret! Trots att det inte är många dagar kvar är de upp på burkanten så fort man kommer in!


Som ni märker är jag hemma även idag, men börjar känns mig mycket bättre!  Det var en sån kort dag i skolan idag och det känns viktigare att vara pigg till jobbet i helgen än att bli värre idag. Så jag tar det i den takt jag orkar här hemma idag!


Nu på morgonen har jag fått en hel del bokat. En nagelförlängning den 7e april. Eftersom det är i Eskilstuna och tar ett tag både dit och där så tog jag då vi hade studiedag. Har kollat på lite tågpriser dit och det ser inte ut att gå på mer än 90 kronor allt som allt. Det kan jag ju leva med! Har även bokat in en klipptid dagen innan, fast det i Stockholm. Det bästa av allt är att jag inte betalar någonting varken naglarna eller håret! Båda är på presentkort!


Har även ombokar halkbanan som jag avbokade till i onsdags. Den 23 ska jag ge mig ut på isen istället! När körskolan öppnar har jag även tänkt att boka lite körtider. Det börjar bli tight nu!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards