Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Maria - 6 mars 2011 18:41

Jo nu ni! På taxfreen köpte jag ju en sportbh och idag har jag köpt träningsbyxor! I veckan har jag tänkt att köpa träningskort också. På samma ställe som syrran så kan jag träna med henne. Och jag har nästan lyckats att lura över marcus till dit också!

Jag måste börja lite långsamt med lätt träning för bröstmusklerna. Ska inte hoppa på magmaskinerna på tyngsta pang poff utan börjar lite smått med att springa på band eller liknande.

Men idag var jag och mamma ute och gick i solen, jätteskönt! Vi har en raksträcka bakom oss på 1km som alltid tinar upp så fort så där är perfekt att gå. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sagt att jag ska ta tag i det här men nu ska jag det, har tillochmed order från läkaren att göra det ju..



Nu ska jag ta och plugga lite körkort. Imorgon ska jag köra landsväg!

Av Maria - 6 mars 2011 11:08

Igårkväll bokades Kreta en vecka i början på sommarlovet. Åker med blandannat marcus och lägenhetsfördelningen blev så att vi fick ett eget, hur perfekt är inte det!? Det är bara drygt 100 dagar kvar, måste snart börja packa! ;-)


      



härligt!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards