Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Maria - 17 mars 2011 21:22

Jädrar vad jag känner mig duktig nu! Hoppade passet och tränade på gymmet istället i drygt en timme. Sprang, cyklade och tränade lite mage. Beach '11 here I come ;-) Men jag kommer nog dras med en hejdundrans träningsvärk imorgon, men det ska man göra efter att man har tränat säger min gamla idrottslärare!


Morgondagen är fullspäckad. Skola från 9:05-13:50 (med risk för 2 timmars hål mitt i..) Kommer till Södertälje vid 15:15 om alla tåg går som de ska. Då ska jag åka upp till pappas jobb för att vänta tills han slutar 16:00. Då ska vi ta och köra lite stadstrafik tills 18:00 då jag ska möta upp marcus för att åka upp med tåget till Estocolmo! Där ska vi äta på Vapiano som ska vara väldigt gott enligt min tåg-mate evelina! Sedan väntar Hur många lingon finns det i världen 20:50!


Har blivit erbjuden ett par domaruppdrag under våren/sommaren som jag tackat ja till. Vet inte om annonsen är ute än så jag avslöjar ingenting! Men det ska bli roligt att döma igen, det var ju liksom ett tag sedan. Så länge sen att jag inte minns när..Jag minns bara att jag hade sån ångest på kvällen för jag tyckte att jag varit en sån tråkig och slätstruken petdomare. Men det händer aldrig igen!


Nu ska jag och kudden ha träff, framtills 6:00 imorgon bitti! Hej å hå!

Av Maria - 17 mars 2011 15:59

Den här veckan är verkligen helt fullspäckad! Jag har varit hemma sedan ett tag tillbaka och har fått en skoluppgift klar som ska in nästa vecka. Slutade egentligen sent idag med lärare vabbade och var borta så det blev en tidig dag! Och skönt var det!


Körlektionen igår gick bra, vi körde stadstrafik. Södertälje har så mycket knepiga korsningar med högerregeln och inte högerregeln. Snurrigt. Ska köra lite stadstrafik med pappa imorgon och på lördag så kan vi gå vidare med något annat på körlektionen på måndagen.


Ikväll ska jag med Sara till Friskis & Svettis. Hon ska gå på ett pass, får se om jag följer med där eller om jag underhåller mig på springbandet och cyklarna. Vet inte riktigt hur mycket jag orkar numera och det är pinsamt och gå av mitt i passet...


Nu ska jag återgå till plugget!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards