Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Maria - 14 mars 2011 10:39

Helgen har varit toppen, kul att jobba med djuren på skolan hela helgen. Igår morse föddes det ett litet lamm här, när jag var och tittade låg det bara och sov men jag tänkte gå och kika på det idag igen! Jag har blivit ännu mer bundis med fågeln Jetta och hon bjuder på många skratt! Som igår när jag skurade golvet inne i hennes voljär gjorde hon en hel del misslyckade försök till att kliva upp på vattenstrålen. Hon är så söt för hon skäms när hon misslyckas. Sen smyger hon på vattenstrålen för att försöka sätta sig på den! Tokan.


Kusinerna var på besök igår också för att fira sara som fyllde för ett tag sedan. Det blev god mat med tårta och kakor, mumma :-)


Nu sitter jag i skolan lite för tidigt, råkade ta en halvtimmes förtidig buss..

Idag är en lång dag, slutar egentligen 3 men ska gå på extra matte till 5!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards