Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Maria - 31 mars 2011 21:36

Kom hem från skolan för ett tag sedan, vi hade praktisk träning med hundar. Så nu ligger jag nyduschad i sängen och ska sova, tänkte bara smita in här en snabbis. Som ni märkt har veckan varit stressig. Körlektionen igår gick bra, pluggade även hela kvällen och fick en del gjort.


Idag mellan skolan och den praktiska träningen firade vi Lovisa i klassen som fyllde 18. Vi bjöd henne på fika och hade det mysigt :-) Jag har så fina klasskompisar. Där har vi första kalaskulan.


Den andra kalaskulan är att jag har varit så glad idag! Resan till skolan kändes som en evighet men jag var ändå glad under hela tiden, pluggade djursjukvård och fick en gratis latte från pressbyrån för mitt lattekort var fullt. Har även fått se ett ljus i min vidare utbildning, men det tänker jag rabbla upp en annan dag :-)


Nu är det dax och sova. Imorgon är en ganska kort dag med tre lektioner. Men jag ska stanna kvar på skolan för att plugga ett par timmar och eventuellt åka till Skärholmen med mamma.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards