Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Maria - 9 mars 2011 11:14

Det farliga med att vara sjuk är att man kollar runt på internet för mycket. Och vill ha så mycket. Nu har jag suttit och tittar på hm´s hemsida och har som vanligt hittat en massa jag vill ha. Många av plaggen är de som jag tittat på förut. Men häromdagen kom det hem en 20% på hela beställningen lapp. Och jag har räknat ut att köper jag det här kommer det kosta 659 kr.

Om man tänker efter, en bikini måste jag ha för min som jag hade förra året är för liten. Klänningar måste jag ha till sommaren, likså flipflop. en träningströja är rätt så bekvämt att ha på sig och ett halsband mår man bra av att ha. Alltså, bara nödvändiga saker! Faktiskt.. 

Av Maria - 9 mars 2011 10:17

Är hon inte bra söt? Min lilla pluttis :-)

Observera min döcoola nallephu pyamas också!


Nu har jag just hällt i mig en stor kopp te för att värma upp halsen lite, och ringde till en klinik i Åkerstyckebruk och frågade om praktik, två minuter senare hade jag en praktikplats hittad! :-D


Jag har helt fastnat för lipton lemon te´t. Men vi har inget hemma och jag orkar inte gå till affären. Får be någon köpa med sig det hem :-)  

Av Maria - 9 mars 2011 09:10

Gårdagen var olidlig med min förkylning! På kvällen var jag bjuden hem till marcus för att fira hans pappa och lyckades hålla huvudet på skaft hela kvällen. Men när jag gick hem var jag bra sliten. När klockan ringde imorse orkade jag knappt räcka mig efter den för att stänga av. Har ont i hela kroppen och hostan börjar komma smygandes. Jag har ju jourhelg på skolan i helgen och vill verkligen inte missa det! Måste försöka kurera mig under dagen. Varva te för halsen och banan för magen.


Halkbanan är alltså avbokad. Men det var gott om tider så jag får boka en ny när jag känner mig frisk!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards