Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Maria - 19 mars 2011 12:20

Bion igår var helt underbart bra, sorglig! Ställde klockan på 10:30 imorse, och tur var det, annars hade jag kunnat sovit hela dagen! Kom hem från marcus för ett tag sen och har precis duschat. Håller på att göra mig iordning för kvällens bravader! Ska in till stan och köra med pappa 13:30 och hinner inte hem innan tåget går. Så då får jag fixa mig redan nu! Kvällen kommer spenderas i Barkaby med ungefär världens bästa klasskompisar. Vi tjejer som umgås ska fira alla oss som fyller år nu på våren. Det blir lite mycket med firande varannan helg annars :-p


Igårkväll och inatt föddes det bebisar här. Först födde Debora Jo 3 ungar varav en dödfödd. Förstagångsföderska med jätteduktig! Kulla Gulla däremot födde 5 dödfödda ungar där hon tagit bort hinnorna på 2 av dem. Hon är inte riktigt på topp men har erbjudits godsaker som hon trugat i sig. Snuttan :-(


Kameran är på laddning och jag lovar att använda den flitigt under kvällen!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards