Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Maria - 21 mars 2011 11:08

Idag fungerar ingenting. Har sovit urkasst inatt och har varit så nära tårar hela natten och morgonen och ville inte alls gå hemifrån imorse. Men jag hade en körlektion så jag var tvungen att åka in till stan iallafall, för om jag hoppar den får jag ändå betala. När jag körde kändes allt jättebra, jag var glad och fokuserad. Efter körlektionen gick jag upp och bokade ytterligare 4 nya, körläraren trodde att det var allt som behövdes. Men när jag gick utanför dörrarna bröt jag ihop. Satt mig på bussen hem igen och sedan dess har jag legat i soffan och myst med Kajsa. Har ingen aning om vad som händer, jag är tom :-(


Kulla Gulla lever inte längre heller. Efter ett dygn följde hon efter sina 5 ungar till himlen. Men Debora Jo´s ungar poppar och lever förfullt.


Körlektionen gick iallfall galant.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards